Friday, April 10, 2009

klu kita sukakan seseorg

salam..klu kita sukakan seseorg?? n kita yakin dialah org yg kita cari n tggu selama ni...apa patut kita wat..dah lama aim..dia jugak yg btahta..muala2 ushar..pastu dah dpt borak..patut ker kita trus diam??tggu lg dia yg mula dulu..dah sthun aku tggu jer durian gugur..tp ermmmmmm..tp apa pun yg blaku..aku ttp pegang prinsip aku..even aku suka org tu mcm mna pun ..aku takkan mula dulu..aku paling benci perigi cari timba..tak ker kena hempap..woissss..bahaya tu..tp wat masa ni aku cuba nak ilangkan perasaan tu,,aku try sedaya upaya..hahahaa..maybe dia taste yg aku cari selama ni..aku dah la memilih...dah jumpa..no respon la plak..ermm..sem dpn last aku jumpa dia..pastu kat degree la plak..tu pun klu ada jodoh..tgk2 p kat degree dia dah ada awek plak..tp kan..kan best klu kita bahagiakan org yg kita syg dgn membiarkan dia dgn insan yg dia syg..(btul ke aku ni)...tp tak tipu r..dia perfect 4 me ....tak cerah.cara dia dia bckp tak sosial sgt, nak kata alim pun dak jugak, dreasing pun besa2 jer,aku tak suka org stylo ni, n yg pling penting.............pkai spek..haha..sorrrrrrry...apa pendapat korg??

3 comments:

Anonymous said...

bagus la kalau begitu... maybe setengah org marah sbb kita tipu diri sendiri, tp klu dah tu prinsip kita, terima je ar... just jgn mainkan hati dan perasaan orang lain cukuplah...

ciK ientan Bidot said...

hang nih ja,,,,bler da jupe yg dpn matew jual mhal,,haa skng,,hang lak mlpas,,tu lah,,huh,,pdn mukew ekau,,
lalalla,,,ehehheeh

xira ixora said...

adeeyhhh...
sgt mudah mcari ur belog..
skali teka ja kowtt..
nyzahashim, ur fav 'adhoc' name..
hehehe~ am i rite?

hmmm,comment bout ur post laks..
mcm post before neyh eja da ckp jgn tlalu mmilih o demand..
nnt kita dpt lg ugly kn?

so, think twice..
ngeee~

ia ada connection btw dis entry n previous entry..

btw, lurve u dear..

tcare~